måndag, juli 20, 2009

Intensiva augusti

Kanske ska passa på att blogga lite innan läggdags.

Allt går på i raketfart nu fram till skolstart. Jobb resten av veckan, sedan bär det av till Örebro över helgen då jag och sambon besöker bridgefestivalen. Ska bli mycket skojsigt! Därifrån åker vi till.. ja det har vi inte riktigt bestämt än. Vi får se vart det bär, söderut blir det iaf med all säkerhet.
Helgen den 1-2 aug har jag först ett bröllop att fota den 1:a och sedan den 2:a har jag ett specialuppdrag i min studio :)
Sedan blir det jobb igen, varvat med redigering av bröllopsbilder. Den 8 aug har jag nytt bröllop att fota och får då nya bilder att redigera.
14 aug blir sista arbetsdagen på posten för sommaren då jag packar ihop och åker till Linköping den 17:e för att börja mitt nya liv där. Kommer såklart hem på helgerna, faktiskt redan den 22:a då jag har ännu ett bröllop att fota.

Puh, augusti blir intensivt. Men roligt! :D

1 kommentar: