tisdag, december 06, 2005

Longing for the weekend

Nu tycker jag nästan att folk runt omkring mig är lite dåliga på att blogga. Själv har man ju skrivit 3 dagar i rad nu *mäkta stolt*
Sebbe, Elin, Madde och framförallt Thova, skärp er nu!! *spänner ögonen i allihopa*

Sitter på jobbet och tråkar. Vill inte, vill inte, vill inte.
Vill ha helg. Ser fram emot den jättemycket. Massa bowling och massa vänner =D
Hajen är fasen årets höjdpunkt! Lätt! Fast man känner ju inte så många där men man känner ändå gemenskap liksom på någe vis. Går inte att förklara, måste upplevas.

Har köpt lite fler julklappar nu, ska slå in dom nån kväll om jag orkar flytta rumpan från stolen som är placerad precis framför datorn.
Nån som är duktig på att rimma får gärna höra av sig, har en del jag behöver hjälp med.

Så mycket jag vill skriva här men försöker förtränga allt som vanligt. Bäst så. Usch...
Som om liksom, som om...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Stupid fat hobbit...

4 kommentarer:

madde sa...

men vi kanske skriver långa inlägg och ganska få gånger..:D hihi!!
puss å kram!!

Tilda sa...

Jo det förstås. Men jag skriver långa ibland också!
Varför samla på sig allt som hänt under en vecka, när man kan uppdatera varje dag?!

Haha, det var ingen allvarlig kritik, mest på skämt jue! =P

Kramar

Anonym sa...

Men Elin har i alla fall skrivit två till nu sen du skrev din senaste, om jag inte misstar mig...

/Elins elaka pojkvän

Tilda sa...

Kan inte Elin tala för sig själv? ;P

/Mickes söta flickvän