måndag, mars 17, 2008

Matchen mot Tyresö/Älta idag

Usch vet inte ens om jag vill skriva om den. Men gör det lite kort. Principsak..
Vi förlorade med 15-5. Och jaaa, det var hemmaplan. Pinsamt ju!
Var i vanlig ordning redan klart efter 3 serier, då stod det 12-3.
Min egen insats är jag nöjd med (758) men annars vill jag bara sucka och stöna åt bowling just nu. Vad är det för fel på laget? Är ju inte ens kul att spela.

Sedan var det någon som kommenterade i slutet, att bara för att vi har förlorat redan, så är det en serie kvar och att man måste spela den också.
Och jag kände mig liiiite skyldig för i sista hade jag inte mycket motivation till spel.
Det är så sant så sant, man spelar till sista bollen är rullad. Och det gör jag vanligtvis, men just idag kändes det berättigat att lägga av lite eftersom en del av mina lagkamrater hade lagt av i serie 1, 2 och 3.. Ja jag vet inte jag. Trist känns det iaf. Jävligt trist!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hos oss är jag mer känd för orden "en match är inte slut förrän sista rutan är slagen"....

Men visst är det trist när inte alla i laget kämpar utan ger upp alldeles för tidigt. Vi hade iaf tur att vi vann hemma igår mot Rosen, en seger till och vi är klara för att hålla oss kvar.