måndag, oktober 31, 2005

What to do?

Frustration.

She doesn't even seem to care.

Hon hade rätt, du har inte glömt. Kommer aldrig att glömma. Kommer aldrig att förlåta.

Jag vill ha tillbaka det jag ger men det får jag inte.

Deja vú. Har varit med om förr att någon avvisar min vänskap.

Väder och vind, det går väl an att prata om. Ett tag.

Can't reach you.

I did you wrong, I admit I did.
If I could turn back the hands of time...
I'd never hurt you, I'd never make you cry.
Forever honest and true...
For what it's worth, I promise you...

2 kommentarer:

madde sa...

mm.. vissa saker i livet är svåra att kontrollera.. det ända du kan göra är att prata normalt med denna person och bara vänta på att hon skall kunna lita på dig igen.. :S jag vet att det är svårt men jag ser det så här: det finns ingenting du kan göra just nu för att få saken bättre.. hon vet var hon har dig.. och du vet har du har heenne.. om jag skall vara ärlig så kanske det inte kan bli som vanligt igen.. och det måste man förstå... men vi kan ju alltid hålla tummarna!! eller hur?? ;)
älskar dig vännen!!
puss&kram

Tilda sa...

Ibland känns det superbra, som typ för ett par dagar sedan. Hon pratade faktiskt med mig, om djupare saker än väder och vind dårå. Blev så himla glad! Hon förstår inte vad det betyder för mig! Men det betyder massor!